En måndag som är en söndag

Sista lediga dagen! Typ. Jag ska gå i skolan hela morgondagen men sen ska jag ta ledigt resten av veckan för en tripp till Örebrooo och Stockholm! Det känns som att jag knappt har varit i skolan på hela vårterminen, jag har bara suttit hemma med en massa arbeten.

På tal om arbeten så har jag äntligen kommit igång med psykologiarbetet om borderline personlighetsstörning. Jag är nog ganska normal i huvudet trots allt ^^ Det sjuka är att patienterna ofta anses som jobbiga av läkarna.

Det känns verkligen som att mitt liv här i Osby rinner iväg. Jag försöker fånga upp det men hur jag än gör faller det isär bit för bit. Som om det själv förberedde mig för ett nytt liv i Örebro.


Hoppas att jag kommer in


Kommentarer
Postat av: Elin

du kommer att komma in! Och jag kommer att hälsa på dig så ofta jag kan,

den biten kommer du inte att tappa, det kan jag lova dig!

puss!

2009-04-13 @ 23:44:09
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag har varit i Åre i en vecka :)Skönt att skolan snart är över va? Vad planerar du att göra sen? :)

2009-04-14 @ 09:42:38
URL: http://ericore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0