Modevisning

Min kära vän Elin pluggar på JohnBauer gymnasiet och lär sig bli florist, och i onsdags skulle hennes klass visa upp sina skapelser, och jag blev tillfrågad om jag ville hjälpa till! Så jag blev sminkad och fick håret lockat av frisörerna och sedan visade jag upp en handväska gjord av blommor. Hur fin som helst =D
 Så om någon behöver en kort modell så har ni mitt nummer ^^

Idag gick jag på påsklov! Ärligt talat blir det nog inte så mycket skillnad från en vanlig skolvecka, vi har ju ändå så få lektioner nu. Men jag tänkte börja på mitt pyskologiarbete som ska vara färdigt vecka 20, så får jag det gjort.  Kanske kommer Nilla och Emmy på besök =) Hoppas Emmy inte läser detta, för jag har inte frågat henne ännu =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0