scoutsommar

Jag älskar scouting, men jag hatar att jag inte längre har pengar till att betala resor. Jag har inget sommarjobb i år för första gången sedan jag var 14. skönt på ett sätt, men shiiit vad najs att ut och vandra! Angela har bjudit med mig på Warghajken, som är en utbildning för scouter då man vandrar i fjällen. Inte så dyr visserligen, men endock. Jag behöver varje penny..


Bilder från "Den Otroliga Vandringen" (någon som kan referera? ;)



Gigantisk backe som vi besteg i 30 graders värme (i skuggan så klart).



Mina blåsor som jag vandrade 19 mil på, vilka jag i efterhand stolt visar upp! Tur att jag fotograferade dem ^^



Infanterield efter ryggsäcken...  Värre var det efter att vi handtvättat underkläderna och inte sköljde dem ordentligt. Det sved när jag hade tunt sidenlakan på  mig... Jag trodde att mina stackars skinkor aldrig skulle bli sig lika igen!


Ge mig en vandring!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den otroliga vandringen är en film om hundar som springer vilse i skogen.

2009-05-03 @ 23:34:12
Postat av: sandra

sv: precis! jag gör ungefär 500 situps om dagen men sen kombinerar jag det med annat! så det du säger är ju sant! kosten spelar ju stor roll också så.. finns mycket att tänka på=)

2009-05-05 @ 15:06:15
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Ida

ajajaj! kul att du lägger ut sådana bilder och sen skriver "ge mej en vandring" haha ;) <3

2009-05-28 @ 22:14:04
URL: http://misssychic.blogg.se/
Postat av: Emmi

AAAAJ! Shit inte skönt! :O

2010-09-19 @ 17:20:51
URL: http://caffelattefranemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0