Telefon!!!

Jag sitter och verkligen försöker pricka av saker på min att göra lista, men det är inte så lätt när de jag ska ringa till aldrig svarar!!

Jag ska ringa till optikern och boka en ny tid för linsutprovning, och då ska jag prata med Anders. Så tog jag tag i det i fredags och ringde, men då jobbar tydligen inte den här Anders på fredagar =O

Jag har också försökt att ringa till syokonsulenten på Örebros hälsoakademi, men hon har varit sjuk i över en vecka så jag skickade ett mail. Mailet svarade hon på i fredags och så fort jag läste det ringde jag igen, men då hade hon såklart tagit helg ^^

. Nu har jag precis ringt till optikern och Örebro igen, två gånger till varje. Syon är "tillfälligt ute" och kommer tillbaka "cirka femton och tio", och optikern sätter bara igång faxen...

Gaaah


Det hade kanske varit roligare att ringa med en sån här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0