Korta internetbesök

ComHem suger faktiskt. Vi har inget internet i lägenheten ännu vilket gör att jag måste passa på att besöka internet när jag är hemma hos mina föräldrar. Oftast är jag hos mina föräldrar för att äta de dagar som jag har träning vilket gör att jag oftast inte har mer än tio minuter vid internet de dagarna. Jag har så mycket jag skulle vilja hinna med att göra på internet, så många bloggar att läsa.... Men jag måste prioritera. När jag har skrivit färdigt detta tänkte jag faktiskt anmäla mig till högskoleprovet! Duktig Hanna!

Jag läste ett jättebra citat på gymmet igår, "pengar är som gödsel, de gör nytta först när de sprids!". Därför bestämde jag mig för att köpa en söt klänning från Family House, men det slutade med  att mamma betalade den :)  Men jag tror att jag ska skaffa månadslinser faktiskt. Det är väldigt dyrt och på ett år kostar det drygt 4000 kr, men vad gör pengarna för nytta på mitt bankkonto! Jag trivs inte i glasögon och det är inte helt lätt att boxas med dem på... Jag får se hur jag gör!


Idag har jag fixar nytt tandskydd. Duktigt igen! När jag tog på mig det frågade mamma om det var till för att få motståndarna att skratta så mycket att jag skulle kunna knocka dem...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0