Väla

Igår åkte jag, mamma, mormor, moster och Emma till Helsingborg för ett besök hos frisören!
Mitt hår fick han inte göra så mycket med för jag vill ju spara ut det lite till i sommar med bal och student och allt :P Men han gjorde luggen lite tjockare och tunnade ur resten av håret rejält, och  det känns helt underbart :)

Men förutom en ny frisyr så köpte min snälla mamma ett par skor till mig! De kostade 1600 från början men var på rea så vi fick betala 400:- :D två t-shirtar köpte jag också, men det var nog allt... Jag har verkligen lagt av mig med shoppingen, jag måste lära mig igen hur man gör. Någon som vill hjälpa mig?

Idag har jag varit duktig och varit scoutledare. Mina scouter byggde en sågbock som de sedan använde och sågade upp många björkslanor som sedan höggs och lades på hög för att bli brännvirke. De är så duktiga :D


Jag och Nilla, flottiga som få på vår första kväll under vandringen i Kroatien
Jag och Nilla, flottiga som få på vår första kväll
under vandringen i Kroatien


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! va roligt att du skaffat blogg! Kolla in min! :D

2009-02-01 @ 21:33:06
URL: http://misssychic.blogg.se/
Postat av: Kim

Nämen, har du också fastnat i bloggfällan? ;)

Najs!

2009-02-01 @ 22:46:32
URL: http://kimnivet.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0