sjuuuk

Nått jävla skit har spridit sig... Både jag, Kim och Patrik har blivit asförkylda. Eller jag har bara pratat med Patrik, men jag utgår från att Kim inte var i skolan för att hon har samma som vi har.
Jag vaknade halv sex i morse och hade ooont i halsen. Jag hatar att vara förkyld och svag och inte kunna träna. Men jag får skylla mig själv för jag satt ute i en och en halv timme och kollade på fotboll i alldeles för lite kläder. Det värsta är att jag skulle ha tränat egentligen. Men jag ville ju se matchen! :P Aja lite SannaSol sen blir nog det bra...


Är inte SannaSol bara förebyggande..?

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hehe kosten slarvar jag också med! för när jag ahr tränat du tycker jag själv att jag har vart duktigt så då dricker jag lite cola, kanske äter glass eller chips så=) kanske inte världens bästa sätt men=)

2009-05-05 @ 15:16:44
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Elin L

du har inte svininfluensan? ;)

2009-05-05 @ 22:34:03
URL: http://elinlundiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0